چیست

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم.

چیست

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم.

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم. صحبت از هر چیز که نمی دانیم و می دانیم

آخرش چی؟

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۱۲ ق.ظ

خیلی وقتها می شنویم که خیلیا می گن آخرش چی؟ 

هر چی از عمر آدم می گذره متوجه می شوی که آخر موضوع قبلی چیز مهمی نبود خب حالا میروی دنبال آخر موضوع بعدی؟ ولی آخرش چی؟

 

به نظر هیچ وقت نباید دنبال آخرش باشی. بهتر نیست بجای آخرش به اولش و در حین انجامش فکر کنیم.

 

اگر از شروع یک کار و انجام یک کار لذت نبریم آیا از آخرش لذت می بریم؟ 

 

به نظر من که بهتره در لحظه زندگی بهتری کنیم و با امید آخرش خود را اذیت نکنیم. 

 

این وبلاگ هم همینه و دارم می نویسم برای خودم و از نوشتن لذت می برم. هر روز می نویسم و بدون هیچگونه دشوار نمودن کلام، آنچه در دل دارم را برایتان و برای خودم می نویسم.

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۴
hamed aziz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی