چیست

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم.

چیست

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم.

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم. صحبت از هر چیز که نمی دانیم و می دانیم

فروش محصول تحت بستر اینترنت

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۳۱ ب.ظ

توصیه های زیادی مبنی بر فروش محصول و خدمات در بستر اینترنت وجود دارد. برخی افراد هنوز تصمیم خاصی در این حوزه نگرفته اند و هنوز راه خود را انتخاب نکرده اند. 

فروش محصولات و خدمات طیف بسیار وسیعی دارد و می تواند حوزه های مختلفی را تحت پوشش قرار دهد. از فروش موارد مورد نیاز افراد گرفته تا خدمات خاص مانند تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری می تواند گسترش یابد.

اما

همه اینها نیاز به یک رسانه دارند. همانطورکه همه می دانیم تبلیغات بخش مهمی از فروش است. در حقیقت می توان گفت بازاریابی مهمتر از فروش است. بازاریابی نیز نیاز به انواع و اقسام ابزار دارد که تقریبا همگی هزینه زا هستند. لذا داشتن یک رسانه شخصی اینجاست که اهمیت خود را نشان می دهد.

 

 

این رسانه می تواند هر ابزار در دسترسی باشد. از یک کانال تلگرام گرفته تا یک صفحه اینستاگرام و یا وب سایت و وبلاگ

 

مهم این است که این ابزار مورد توجه خاص قرار بگیرد و رها نشود. به نوعی به مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت به آن نگاه شود. با توجه به پیشرفتهای شگرفی که در حوزه سرچ و موتورهای جستجو حادث شده است، دیگر با نوشتن چندین کلمه کلیدی نمی توان در صفحات ابتدایی نتیجه سرچ موتورهای جستجو قرار گرفت. 

 

علاوه بر سایر نیازمندیهایی که باید مورد توجه قرار گیرند مانند محتوای ارزشمند و بک لینک ها و سرعت صفحات و غیره، یکی از نکات کلیدی قدمت رسانه و قابل اعتماد بودن آن است. لذا حداقل می توان در این زمینه شروع به سرمایه گذاری کرد و یک وبسایت و یا وبلاگ را برای بیزینس آینده ایجاد نمود. با صرف زمان مناسب آنرا معتبر کرد و با رسیدگی های لازم آنرا برای آینده پرورش داد.

 

با اآرزوی موفقیت برای شما

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۴
hamed aziz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی