چیست

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم.

چیست

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم.

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم. صحبت از هر چیز که نمی دانیم و می دانیم

مدیتیشن مهربانی

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۵۶ ب.ظ

مدیتیشن مهربانی (LKM) یک تکنیک محبوب مراقبت از خود است که می تواند برای تقویت بهزیستی و کاهش استرس مورد استفاده قرار گیرد. کسانی که مرتباً مدیتیشن مهربانی را انجام می دهند ، می توانند ظرفیت خود را برای بخشش ، ارتباط با دیگران ، پذیرش خود و سایر موارد افزایش دهند. این تکنیک بسیار ساده است و می تواند در عرض چند دقیقه احساس آرامش ایجاد کند.

 

 

مزایای مدیتیشن مهربانی

در حین مدیتیشن مهربانی ، انرژی خیرخواهانه و دوست داشتن را نسبت به خود و دیگران متمرکز می کنید. علاوه بر مزایای خوب مدیتیشن  سنتی ، می توانید انتظار احساس مراقبت و دلسوزی نیز داشته باشید. تحقیقات در مورد LKM همچنین به دانشمندان علوم اجتماعی کمک می کند تا مزایای منحصر به فرد ارائه شده را درک کنند.( اگرچه بیشتر تحقیقات بیشتری لازم است)

به عنوان مثال ، یک مطالعه منتشر شده در شماره ژوئیه / آگوست سال 2018 دانشکده روانشناسی هاروارد ، مروری بر شواهد علمی مربوط به مدیتیشن مهربانی و سایر مداخلات مبتنی بر دلسوزی ارائه داد. نویسندگان مطالعه نتیجه گرفتند که LKM ممکن است در درمان درد مزمن و اختلال شخصیت مفید باشد ، اما برای تأیید این تأثیرات امیدوارکننده ، شواهد بیشتری لازم است.

برخی از مطالعات منتشر شده خاطرنشان کردند که این روش واسطه گری ممکن است در مدیریت اضطراب اجتماعی ، درگیری زناشویی ، عصبانیت و مقابله با فشارها، در طولانی مدت مفید باشد. و تحقیقات دیگر نشان داده اند که مدیتیش مهربانی می تواند فعال سازی نواحی مغزی که در پردازش عاطفی و همدلی درگیر هستند را تقویت کند.

بنابراین اگر تصمیم دارید این تمرین مراقبتی را امتحان کنید ، جز چند لحظه آرام در روزتان چیزی برای از دست نمی دهید.

 

منبع:

مدیتیشن مهربانی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۰
hamed aziz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی