چیست

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم.

چیست

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم.

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم. صحبت از هر چیز که نمی دانیم و می دانیم

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

یکی از مهمترین موارد که مدیریت با آن سر و کار دارد، مدیریت منابع است. همیشه مدیران با منابع محدود مواجه می شوند. این منابع شامل پول، افراد، امکانات و ... است. اینکه یک مدیر چطور بتواند با این منابع محدود فعالیت های جاری خود را پیش ببرد، بستگی به توانایی ها و مهارت های آن مدیر دارد. جذب منابع در سیستم یک شرکت و سازمان کار آسانی نیست و بکار گیری ترفندهایی را می طلبد که آن مدیر به کار گیرد. مثلا بجای ترغیب پرسنل از طریق جذب پول ، می تواند به تشویق هایی از جانب خود او و یا جذب تشویق از سایر مدیران ارشد، اتکا کند.

به نظر اینجانب مدیریت را با استفاده از تجربیات دیگران می توان به خوبی پیشرفت داد. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۳۶
hamed aziz

همه ما فقط 24 ساعت در روز زمان داریم. اما ، چرا به نظر می رسد که برخی افراد از هر دقیقه از روز می توانند بیشترین بهره را ببرند؟ باور کنید یا نه ، آنها قدرت کاهش سرعت زمان را ندارند. با این حال آنها می دانند که چگونه به درستی مدیریت زمان را انجام دهند.

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید استاد مدیریت زمان شوید ؟ با استفاده از این 20 نکته فوق العاده مدیریت زمان را شروع کنید.

 

1. ایجاد ممیزی زمانی

2. برای هر کار محدودیت زمانی تعیین کنید

3. از یک فهرست کار استفاده کنید ، اما وظایف خود را رها نکنید

4- برنامه ریزی کنید

5. صبح ها را با موارد پر اهمیت سپری کنید

6. برون سپاری / تفویض اختیار را یاد بگیرید

 

ادامه مطلب مدیریت زمان را بخوانید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۴۴
hamed aziz