مدیریت زمان
شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۴۴ ب.ظ
همه ما فقط 24 ساعت در روز زمان داریم. اما ، چرا به نظر می رسد که برخی افراد از هر دقیقه از روز می توانند بیشترین بهره را ببرند؟ باور کنید یا نه ، آنها قدرت کاهش سرعت زمان را ندارند. با این حال آنها می دانند که چگونه به درستی مدیریت زمان را انجام دهند.
آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید استاد مدیریت زمان شوید ؟ با استفاده از این 20 نکته فوق العاده مدیریت زمان را شروع کنید.
1. ایجاد ممیزی زمانی
2. برای هر کار محدودیت زمانی تعیین کنید
3. از یک فهرست کار استفاده کنید ، اما وظایف خود را رها نکنید
4- برنامه ریزی کنید
5. صبح ها را با موارد پر اهمیت سپری کنید
6. برون سپاری / تفویض اختیار را یاد بگیرید
ادامه مطلب مدیریت زمان را بخوانید
۹۹/۰۶/۰۱
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.