چیست

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم.

چیست

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم.

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم. صحبت از هر چیز که نمی دانیم و می دانیم

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

آهن اسفنجی چیست ، آنالیز آهن اسفنجی چیست و این محصول چه کاربردهایی دارد. تکنولوژی های تولید آهن اسفنجی و وضعیت بازار این محصول چگونه است. صنایع بالادستی و صنایع پایین دستی کارخانه تولید آهن اسفنجی چیست . اینها سوالاتی هستند که توسط افرادی که در حوزه فولاد و صنایع فولادی درگیر هستند مطرح می گردد و در این مطلب علمی پاسخ جامع و کاملی به آنها داده می شود.

 

کشورهای تولید کننده آهن اسفنجی

اگر تولید آهن اسفنجی به روش گازی را مورد نظر قرار دهیم، ایران بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در جهان است ولی اگر مجموع آهن اسفنجی تولید شده در جهان را در نظر بگیریم آنگاه کشورهای هند، ایران، روسیه، مکزیک و عربستان سعودی به ترتیب بزرگترین تولید کننده های آهن اسفنجی در جهان هستند.

میزان تولید آهن اسفنجی در جهان

در حال حاضر سالانه حدودا یکصد و هشت میلیون تن آهن اسفنجی در جهان تولید می شود. از این میزان حدود شصت درصد آهن اسفنجی جهان توسط روش میدرکس تولید می شود و اگر فقط آهن اسفنجی گازی را در نظر بگیریم حدود هشتاد درصد آهن اسفنجی گازی در جهان به روش میدرکس تولید می شود.

ایران با تولید حدود بیست و نه میلیون تن سالانه، در رتبه دوم تولید آهن اسفنجی در جهان قرار دارد.

 

این مطلب ارزشمند را آهن اسفنجی در بخوانید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۹ ، ۱۸:۰۳
hamed aziz

روزگار عجیبیه

دیدن افرادی که برای نان روزشان سختی می کشند واقعا غم بار ترین صحنه زندگی ام است.

 

کاش می شد به همه کمک کرد و دست همه را گرفت.

 

کاش اونایی که مال این مردم را می خورند می فهمیدند که با زندگی چه تعداد آدم دارند بازی می کنند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۹ ، ۲۱:۲۱
hamed aziz

چند وقت پیش مطلبی نوشتم با عنوان تکنیک تحقیر. خیلی از دوستان برایشان سوال شده بود که معنی این تکنیک چیست. البته در آن مطلب مفصلا توضیح داده بودم ولی مجددا توضیح می دهم که بطور خلاصه منظورم چه بود

 

تکنیک تحقیر توسط افرادی که می خواهند گروهی از افراد را در سیطره خود داشته باشند به کار گرفته می شود. اما چه افرادی؟ افرادی که پوچ پوچ پوچ هستند. بله دقیقا پوچ

این افراد که به دلایل مختلفی در جایگاه های مدیریتی سازمان ها قرار گرفته اند با استفاده از تکنیک تحقیر ، افرادی را که ادعایی دارند و برای خودشان ارزش قائل هسند را خرد می کنند.

شاید اکثر شما چنین رفتاری را دیده بوده اید و فقط این اسم را بر رویش نگذاشته بودید. بله تکنیک تحقیر. این تکنیک تحقیر عصای دست مدیران بی چیز و احمق های ، دانا نما است.

مواظب باشید در اثر این تکنیک دچار یاس نشوید. آن مدیران به این روش شما را می خواهند خفه کنند. متاسفانه در حال حاضر به دلیل شرایط بد کاری نمی توان محل کار را به آسانی عوض کرد. 

تکنیک تحقیر را این مدیران نادان به کار می گیرند تا افراد را مانند خودشان کوتوله نمایند. 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۹ ، ۱۸:۵۷
hamed aziz