چیست

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم.

چیست

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم.

اینجا می خواهیم دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و نادانسته هایمان را نیز با کمک هم بدانیم. صحبت از هر چیز که نمی دانیم و می دانیم

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

نمی دونم چقدر با افرادی که به ژن های خوب معروف شده اند آشنا هستید؟ این افراد واقعا خودشون را یک تافته جدا بافته می دانند و واقعا واقعا واقعا فکر می کنند یک چیز دیگه ای هستند و ژن شون خوبه...

مدیری دارم که واقعا امر برایش مشتبه شده که ذاتا مدیره. باورتون نمیشه ولی واقعا مرزهای مدیریت را جابجا کرده و میشه گفت که واقعا مدیره!!!!!

 

جالبه که اینا بعد از چند وقت کاملا قبول می کنند که با بقیه فرق دارند و به دلیل توانایی ها و استعدادها و ... هست که اون بالاها قرار گرفتند. 

میشه گفت حالم را به هم می زنند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۱۹
hamed aziz

مدیریت ارزش همه چیز در مورد بهبود سازمانی ، تعیین اهداف روشن ، بهبود بهره وری ، خلاقیت و بازگشت سرمایه گذاری است.

بسته به فرد یا گروهی از افراد که نیازهای شان باید برآورده شود ، ارزش می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال ، یک بطری آب را در نظر بگیریم و آنچه را که ممکن است برای برآورده شدن نیاز لازم باشد را کشف کنیم. برای برخی ممکن است به اندازه کمک به حفظ زندگی اساسی باشد ، برای برخی دیگر ممکن است جهت جلوگیری از آلوده شدن مهم باشد (برای مثال در بعضی از کشورها تأمین آب آنچنان ایمن نیست) ، امکان انتقال ، تأمین آب تازه و غیره.

از نظر مدیریت ارزش ، مفهوم ارزش مبتنی بر ارتباط بین نیازهایی که باید برآورد شوند و اهداف و منابع مورد نیاز برای دستیابی به آنها است. هدف از مدیریت ارزش ، تطبیق دادن دیدگاههای ذینفعان و دستیابی به بهترین تعادل بین نیازهای قانع کننده و منابع است.

 

مطالب بیشتر در خصوص مدیریت ارزش را بخوانید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۲۶
hamed aziz